Thursday, March 18, 2010

Gavevandringsleg


Jeg er i gang med at deltage i en Gavevandringsleg hos Huset i Hou men jeg kan ikke vente med at lege og har været lidt inspireret for nylig, hvor jeg har syet nogle små søde ting til de tre første heldige der gerne vil lege med.


Hint: "chirp, chirp"


Reglerne er som følger: De første tre der lægger en kommentar nedenfor, vil modtage en lille gave fra mig (billedet viser nogle få detaljer), skal derefter srkive et indlæg på deres blog om gavelegen, vise deres gave frem og selv sende 3 gaver videre

Håber I vil være med :-)

4 comments:

InstatreffNorge said...

Hei hei=)

Er jeg først ut? *SMILER STORT*
Nydelig og kreativ blogg du har:)
Første gang innom, men hit kommer jeg igjen:)

Og; jeg vil gjerne være med!:)

Klemmer fra LykkeLise ♥

Hos Jorunn said...

Er jeg nr.2, sånn flaks har jeg vel ikke? Jeg vil gjerne bli med, første gang jeg er her så nå skal jeg surfe litt rundt..måtte barre forte meg å skrive en melding...hihi.. Klem fra Jorunn

Lunica said...

Hei!
Rekk jeg å bli nr 3?
Koselig blogg du har :)

nkitkat said...

Mange tak fordi I vil gerne deltage i min gavelege :-) I kan sende mig jeres addresse til nkitkat (at) gmail.com, vi ses snart :-)