Saturday, March 20, 2010

Give Away + Nettofund

I dag har jeg modtaget min præmie fra Ingeborgs første Give Away:
nogle fine kort - de var hendes trøstepræmie og jeg er så glad for at jeg vandt! Mange tak Ingeborg :-)


Og så nåede jeg lige at købe ind i Netto (før de skulle lukke - nogle gange undrer det mig hvordan man kan bruge sine penge - fordi jeg i hvert fald har svært ved at nå butikkerne inden lukketid om lørdagen og så når jeg er kommet til kræfter igen efter en travl uge er det allerede søndag og så er 3 ud af 4 gange alle butikkerne lukket... men det er også rigtigt nok at hvis jeg ikke arbejdede, ville jeg have - måske - masser af tid til at shoppe men sandsynligvis ingen penge at bruge.. alala.. . man kan ikke have det hele....) så efter en lang omvej vil jeg bare sige at jeg har nået at købe det her:


og tre bøger til min dejlige søn

1 comment:

Ingeborg said...

Jeg er glad for at du synes om kortene